Dünyaya Sığamıyorum

Dünyaya Sığamıyorum

Ben orayı istiyorum. Bu dünyada istediğin her şeyi yapamazsın. İstediğin her şeyi yapabileceğin bir yer var fakat orası da bedava değil, çalışmak lazım. Ben tüm istek ve hayallerimle bu dünyaya sığamadığımı biliyorum. Elimin eriştiğini veya gözümün gördüğünü değil hayalimde istediğimi istiyorum. Hayalimde istediğim şey ise her şeyi istiyorum. Ben her şeyi istiyorum. Derler ki “gözünü toprak doyursun”. Bu dünyada benim gözümü ancak toprak doyurur. Çünkü isteklerimin bu dünyada bitmesi için gözümün kapanması lazım. İnsanın hayal ederken gözlerini kapaması dahi hayallerinin gözünü kapadıktan sonra gerçekleşeceğinin kanıtı olabilir.  Çünkü benim arzularımın tatmin edebilecek yer burada değil.

Ben tüm hazlarımı doyuma ulaştırabilecek bir yer istiyorum. Sen?



0 yorum:

Yorum Gönder

yazı hakkında ne düşünüyorsun, paylaş bizimle.